Desktop Schools Popup

Select a School

Fee Assistance

Desplácese hacia abajo para español.
Hoos ugu soco Soomaali.

Young Girl with Pencil in Hand

District 196 Community Education is committed to providing high-quality academic and enrichment opportunities for all. 

Asistencia Financiera

El Distrito 196 de Educación Comunitaria se compromete en proporcionar oportunidades académicas y de enriquecimiento de alta calidad para todos.

Educación básica para adultos | ABE
Las clases de ABE son gratuitas para todos los estudiantes adultos. La financiación de los centros, los salones, los profesores y los programas de ABE provienen de fondos federales y estatales de educación para adultos distribuidos por el Estado de Minnesota.

Programas extracurriculares para jóvenes
Los estudiantes que participan en el Programa de Beneficios Educativos (antes llamado Comidas Gratis y a Precio Reducido) reciben un 50% de descuento en la cuota de una clase extraescolar por temporada.  Si un estudiante desea inscribirse en una segunda clase, la cuota de la segunda clase debe ser pagada en su totalidad. La ayuda para el pago de la cuota (el descuento del 50%) puede completarse en línea, por teléfono o en el formulario de inscripción que se envía a casa desde la escuela. Si desea solicitar la ayuda para el pago de la cuota de una clase ofrecida después de la escuela al inscribirse en línea, seleccione la cuota de la segunda o tercera clase en el menú desplegable de selección de cuotas. También puede llenar la información apropiada en el formulario de inscripción y entregarlo al maestro de su hijo o llamar a los encargados del registro de Educación Comunitaria al 651-423-7920. Las solicitudes de ayuda para el pago de la cuota están sujetas a verificación.

Programas acuáticos y de enriquecimiento para adultos y para jóvenes
Las personas mayores de 55 años pueden recibir un 10% de descuento en algunas clases. Las excepciones son las clases de cocina, manualidades y artesanía, educación para padres/CEU, excursiones, hogar, patio y jardín, o si se indica lo contrario. Para inscribirse y recibir el descuento llame al 651-423-7920 para las clases de enriquecimiento para adultos y jóvenes, y al 952-431-8777 para para los programas acuáticos.

Los miembros del plan de salud de UCare Minnesota pueden recibir un descuento de $15.00 dólares en algunas clases. Para inscribirse y recibir el descuento, llame al 651-423-7920 para enriquecimiento de adultos y jóvenes y al 952-431-8777 para los programas acuáticos.

La ayuda financiera* está disponible para los residentes del Distrito 196 que reúnen los requisitos para recibir almuerzo gratis o a precio reducido o que tienen dificultades financieras, sujeto a verificación. La ayuda para el pago de la cuota está disponible para una clase, por persona, por área de programa, por temporada (Mire los descuentos en la siguiente tabla).

Precio de la clase

Descuento (monto de descuento al precio de la clase)

$0-$19

$0

$20-$39

$15

$40-$69

$20

$70-$99

$35

$100-$199

$50

$200+

$65

*NO incluye las clases de natación privadas/semiprivadas, ni las cuotas de los suministros y taquillas. 

Para solicitar ayuda financiera use uno de los siguientes métodos:

●      Solicite en línea: https://forms.gle/GGWuigqddFgxLuTt7 y los llamaremos de vuelta para darles seguimiento,

●      Complete este documento(link) y envíelo por Correo/correo electrónico/o mediante la entrega en nuestro buzón*

●      Llamar a uno de los programas a continuación.

* Hay un buzón para entregar documentos las 24 horas del día en el edificio de Educación Comunitaria del Distrito 196 en la siguiente dirección: 15180 Canada Avenue en Rosemount.

Para más información, no dude en comunicarse con nosotros:

Natación
952-431-8777
aquatics@district196.org
12900 Johnny Cake Ridge Road, Apple Valley, MN 55124
 

Clases de Enriquecimiento
651-423-7720
ceregistrar@district196.org 
15180 Canada Ave, Rosemount, MN 55068

 

Educación Familiar para la Primera Infancia | ECFE
Las tarifas de las clases se determinan según la tabla de escala de cuotas basada en los ingresos de la familia. Se anima a los residentes del Distrito 196 a asistir independientemente de su capacidad de pago. Para más información sobre ECFE, llame al 952-388-1953.

Preescolar Conexiones
Hay asistencia y becas disponibles de matrícula para las familias del Distrito 196 que tengan necesidades identificadas. Para más información sobre el preescolar Conexiones, llame al 952-388-1960.

Proyecto River Valley Explore (adultos con discapacidades)
Consulte con su trabajador financiero del condado para ver si puede utilizar el dinero de la exención del condado para cubrir las tarifas de las clases.

Los miembros de UCare Connect for MA reciben un descuento de $15.00 dólares en cada actividad del proyecto Explore sin límite en el número de actividades por año.

La Fundación RVPE también ofrece ayuda para las matriculas de hasta $100.00 dólares al año por persona.

Para más información y para solicitar ayuda para las actividades del Proyecto River Valley, llame a 651-423-7931 o envíe un correo electrónico a projectexplore@district196.org

***

Apoye infinitas posibilidades de aprendizaje en la comunidad del Distrito 196.

Haga una donación para apoyar la Educación Comunitaria del Distrito 196.

Cada año, más de 50,000 residentes del Distrito 196 participan en un programa de educación comunitaria. Nos esforzamos por ofrecer nuestros programas al menor precio posible para atender mejor las necesidades de nuestra comunidad. Muchas de las familias de nuestro distrito tienen dificultades económicas para pagar.  Nuestro programa de asistencia de tarifas/matriculas ayuda económicamente a estas familias a participar en nuestros programas que enseñan habilidades esenciales para la vida, adquirir nuevas habilidades laborales y a desarrollar una comprensión más amplia de las materias que se imparten en nuestros salones de clases del preescolar al grado 12. En 2019, proporcionamos más de $50,000 dólares en asistencia para el pago de cuotas para que los jóvenes participaran en una serie de programas de calidad, incluyendo cursos en la preparación para la universidad, clases de natación y programas de certificación, salud y bienestar, cursos de idiomas y STEM, y clases extraescolares y campamentos deportivos de verano. Los participantes persiguen sus intereses, amplían sus capacidades y mejoran sus habilidades sociales en un entorno divertido y seguro. No sólo los participantes obtienen resultados positivos de su participación en los programas de educación comunitaria. Sino que la familia del participante, la escuela y la comunidad prosperan cuando las personas participan en experiencias de aprendizaje constantes y de calidad. Done para ayudar a los estudiantes que necesitan ayuda económica a participar en actividades de aprendizaje de calidad.

Baahiyaha Gargaar

Degmada 196 Waxbarashada Bulshada waxaa ka go'an inay siiso dhammaan tacliinta iyo fursadaha kobcinta.

Waxbarashada Aasaasiga ah ee Dadka Waaweyn (ABE)
Fasallada ABE waa u bilaash dhammaan ardayda. Maalgelinta goobaha ABE, fasallada, macallimiinta iyo barnaamijyadu waxay ka yimaadaan miisaaniyadda waxbarashada dadka waaweyn ee dawladda dhexe iyo gobolka oo ay qaybiso Gobolka Minnesota.

Barnaamijyada Dhalinyarada Dugsiga kadib
Ardayda ku jirta Barnaamijka Faa'iidooyinka Waxbarashada (oo hore u ahaa Cunnooyinka Bilaashka ah iyo kuwa La-dhimay) waxay helayaan qiimo dhimis 50% ah mid ka mid ah khidmadda fasalka dugsiga kadib xilli kasta. Haddii ardaygu rabo inuu iska diiwaangeliyo fasalka labaad, khidmadda fasalka ee fasalka labaad waa in la bixiyaa si buuxda. Caawinta khidmadda (dhimista 50%) waxaa lagu buuxin karaa onlayn, telefoon ama foomka diiwaangelinta oo dugsiga laga soo diray. Haddii aad rabto inaad codsato kaalmada ujrada ah fasalka dugsiga kadib markaad iska diiwaangelinayso internetka, fadlan ka dooro khidmadda fasalka labaad ama saddexaad xulashada khidmadda hoos-u-dhaca. Waxa kale oo aad buuxin kartaa macluumaadka ku habboon foomka diiwaangelinta oo aad u dhiibi kartaa macallinka fasalka ilmahaaga ama waxaad wacdaa diiwaan-hayaha Waxbarashada Bulshada 651-423-7920. Codsiyada gargaarka khidmadu waxay ku xiran yihiin xaqiijin.

Biyaha, Barnaamijyada Horumarinta Dadka Waaweyn iyo Horumarinta Dhallinyarada
Dadka waaweyn ee jira 55+ waxaa laga yaabaa inay helaan qiimo dhimis 10% ah fasallada qaarkood. Waxyaabaha ka reeban waxaa ka mid ah cunto karinta, farsamada gacanta iyo farshaxanka, barbaarinta/CEU, socdaalada, guriga, dayrka iyo beerta, ama si kale loo xusay. Wac 651-423-7920 Horumarinta dadka waaweyn iyo 952-431-8777 barnaamijyada biyaha si loo diiwaangeliyo loona helo sicir-dhimista.

Dadka waaweyn ee jira 15+ waxaa laga yaabaa inay helaan qiimo dhimis 10% ah fasallada qaarkood. Wac 651-423-7920 Horumarinta dadka waaweyn iyo 952-431-8777 barnaamijyada biyaha si loo diiwaangeliyo loona helo sicir-dhimista.

Caawinta khidmadda* waxaa loo heli karaa deganeyaasha 196 ee ku jira Barnaamijka Faa'iidooyinka Waxbarashada (oo hore u ahaa Lacag Bilaash ah iyo Lacag-La-dhimay) ama la kulma dhibaato dhaqaale, iyadoo la hubinayo. Caawinta khidmadda waxaa loo heli karaa hal fasal, qofkiiba, aagga barnaamij kasta, xilli kasta (fiiri shabakadda hoose ee dhimista).

Fee Assistance Scale in Soomali

*Waxaa ka reeban casharrada dabaasha ee gaarka loo leeyahay/kuwa gaarka loo leeyahay, bixinta iyo tigidhada.

Si aad u codsato Kaalmada Lacagta

Wixii macluumaad dheeraad ah, ha ka waaban inaad la xiriirto xafiisyadeena:

Biyaha
952-431-8777
aquatics@district196.org
12900 Johnny Cake Ridge Road, Apple Valley, MN 55124

Kobcinta
651-423-7720
ceregistrar@district196.org  
15180 Canada Ave, Rosemount, MN 55068  

Adeegyada Qoyska ee Carruurnimada Hore | ECFE
Khidmadaha fasalka waxaa lagu go'aamiyaa miisaanka khidmadda oo ku salaysan dakhliga qoyska. Deganeyaasha Degmada 196 waxaa lagu dhiirrigelinayaa inay ka soo qeybgalaan iyadoon loo eegin awoodda ay u leeyihiin inay wax bixiyaan. Wixii macluumaad dheeraad ah oo ku saabsan ECFE, wac 952-388-1953.

F '21 Sliding Fee Scale (place here)

Xiriirinta Dugsiga Barbaarinta
Caawinta waxbarashada iyo deeqaha waxbarasho ayaa loo heli karaa qoysaska leh baahi la aqoonsaday. Macluumaad intaas ka badan oo ku saabsan Iskuulka Xannaanada, wac 952-388-1960.  

2021-21 Fee Schedule (place here)

River Valley  (dadka waaweyn ee naafada ah)
Ka hubso shaqaalaha maaliyadda ee degmadaada si aad u ogaato haddii aad awooddo inaad u isticmaasho lacagta dhaafitaanka degmadaada si aad u daboosho khidmadaha fasalka. Xidhiidhka

UCare ee xubnaha MA waxay helayaan qiimo dhimis $15 ah hawl kasta oo Sahaminta Mashruuca iyada oo aan xad lahayn tirada waxqabadyada sannadkiiba.

RVPE Foundation waxay kaloo bixisaa kaalmo lacag ah ilaa $ 100 qofkiiba sanadkii.

Wixii macluumaad dheeraad ah iyo si aad u codsato kaalmo ujro ah hawlaha Waxqabadka Mashruuca Dooxada River, iimayl projectexplore@district196.org ama wac 651-423-7931.

***

Soo hel sida loo taageero fursadaha waxbarasho ee aan dhammaadka lahayn ee Degmada 196. Taageer Fursadaha aan la koobi karin ee Bulshada Degmada 196 Ku tabaruc wax -barashada Waxbarashada Degmada 196!

Sannad kasta, in ka badan 50,000 oo Deganeyaasha 196 ah ayaa ku hawlan barnaamijka Waxbarashada Bulshada. Waxaan ku dadaaleynaa inaan ku bixinno barnaamijyadeenna qiimaha ugu hooseeya ee suurtogalka ah si aan ugu adeegno baahiyaha bulshadeena. Nasiib darro, qoysas badan oo Degmadeena ah ayaa halgan ugu jira inay bixiyaan. Barnaamijkeena kaalmada khidmadaha wuxuu caawiyaa kuwa u baahan inay ka qaybgalaan barnaamijyadeena oo bara xirfadaha nolosha daruuriga ah, ka caawiya shaqada, ama fidiya barashada fasalka. Sannadka 2019, waxaan siinnay kaalmo lacageed oo ka badan $ 50,000 oo loogu talagalay dhallinyarada u baahan inay ka qaybgalaan barnaamijyo tayo leh oo ay ka mid yihiin diyaarinta kulliyadda, casharrada dabbaasha iyo barnaamijyada shahaadaynta, caafimaadka iyo fayoobaanta, luqadaha iyo koorsooyinka STEM, iyo fasallada dugsiga ka dib iyo xeryaha isboortiga xagaaga. Ka -qaybgalayaashu waxay daba galeen danahooda, waxay ballaariyeen kartidooda, waxayna hagaajiyeen xirfadaha bulshada jawi xiiso leh oo ammaan ah. Kaliya maahan ka -qaybgalayaashu inay helayaan natiijooyin wax ku ool ah ka -qaybgalkooda barnaamijyada Waxbarashada Bulshada. Laakiin qoyska ka -qaybgalaha, dugsiga iyo bulshada dhammaantood way barwaaqoobaan marka dadku ku hawlan yihiin waayo -aragnimo waxbarasho oo tayo leh. Ku deeq si aad u caawiso ardayda u baahan inay ka qaybgalaan waxqabadyo waxbarasho oo tayo leh.